Bij ons kun je nog gewoon binnenlopen!

Met een goed gevulde spaarpot naar de bank om vervolgens met rode wangetjes te volgen hoe de ratelende machine alle muntjes bij elkaar optelt. Nostalgie? Niet bij Boudesteyn RegioBank, waar jong en oud nog altijd binnenloopt om gratis geld op hun rekening te storten of andere bankzaken, hypotheken en (zorg)verzekeringen te regelen. “Wij doen waar de grote banken mee stoppen”, vertelt Max van Leeuwen. “En dat is de deur open houden voor klanten die graag persoonlijk geholpen worden.”

Altijd al is Boudesteyn gericht op het totaal ontzorgen van de klant. Niet voor niets toont hun logo een huisje, waar alles op het gebied van hypotheken en verzekeringen onder één dak te regelen is. Met RegioBank werden daar enkele jaren geleden ook alle bankzaken aan toegevoegd, waarna in november 2015 het wat verstopte pand op het industrieterrein werd verruild voor de mooie, meer statige locatie met een duidelijk gezicht in het centrum van Genemuiden. “Achter de twee gevels vormen Boudesteyn en RegioBank een sterke eenheid, waar alle medewerkers met trots en passie voor onze particuliere én zakelijke klanten werken”, zegt Van Leeuwen.

Optimale klantreis

Bij Boudesteyn RegioBank staat de klant centraal, letterlijk vormgegeven met de spreekkamers in het hart van pand. “Wij kunnen van alle kanten iemand toeschuiven om vragen over bijvoorbeeld een te openen bankrekening, af te sluiten hypotheek of (zorg)verzekering en uitkering bij schade persoonlijk te beantwoorden”, schetst Van Leeuwen. “Wij nemen de klant bij de hand, leggen in begrijpelijke taal uit wat de mogelijkheden zijn en laten pas los als alles goed geregeld is.” Boudesteyn RegioBank is volledig onafhankelijk en brengt klanten op transparante wijze bij de aanbieder met de voor hen beste balans in prijs en kwaliteit.

 

Persoonlijke service

Waar grote banken afbrokkelen in per- soonlijke service, wil Boudesteyn Regio- Bank het juist blijven bieden. “Wij vinden een goede relatie met onze klanten bel- angrijk en dat bereik je niet via internet”, stelt Van Leeuwen. “Bij ons word je altijd goed ontvangen en krijg je, dankzij ons doorvragen, te horen wat echt goed bij je eigen wensen en doelen past. Wij bieden onze klanten alle ruimte om in controle te blijven over hun eigen kosten. Zelfs de energiekosten, want onze partner biedt ook zonnepanelen aan.” Als extra service ondersteunt Boudesteyn RegioBank par- ticuliere en zakelijke klanten in de aan- loop naar april ook bij hun belastingaan- gifte.

‘Vergeet de klok, wij maken tijd voor u.’

Financiële opvoeding

Speciaal voor kinderen en hun ouders is er, naast het bekende Zilvervloot Sparen, de JongWijs spaar- en betaalrekening voor kinderen van nul tot achttien jaar.

“Van alleen sparen groeit deze rekening met het kind mee naar zelfstandig betalen via internetbankieren”, legt Van Leeuwen uit. “Je ontvangt praktische informatie, tips, spelletjes en natuurlijk een verjaar- dagskaart.” Vooral in de spaarweken ziet Boudesteyn RegioBank kinderen met trots hun geld uit het bijbehorende rode spaarvarken op hun rekening storten. Een mooi moment, dat ouders bijna net zo leuk vinden als het kind zelf. Die persoon- lijke beleving wil je toch niet missen?

 

www.boudesteyn.nl

Pin It on Pinterest

Share This